ساخت سوله در بندرعباس
پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
ساخت سوله در بندرعباس
یک شنبه 24 مرداد 1400 ساعت 15:32 | بازدید : 51 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

مقرون به صرفه بودن ساخت این سوله ها ، استحکام بالای سازه و همچنین سرعت بالای اجرای مراحل سازه های یوبم از مزایای استفاده از سوله های مستقل است.

 

ساخت سوله در بندرعباس

کیفیت بالا و سرعت اجرای مراحل تولید

یکی دیگر از ویژگی های سوله های UM ، کسب استانداردهای ایمنی به دلیل کیفیت بالای ساخت این سازه است. عدم استفاده از پیچ و یا جوش برای اتصال اجزای سوله و همچنین عدم استفاده از ستون ، خرپا و بتونه در ساخت این سوله نقش موثری در افزایش سرعت اجرای آن دارد.

 

ظاهر قوسی

شکل قوسی سازه مقاومت آن را در برابر حوادثی مانند آتش سوزی یا زلزله و طوفان افزایش می دهد. سیستم UM در سراسر جهان برای ساخت سوله با مصارف مختلف استفاده می شود.

 

اقتصادی بودن

همانطور که گفته شد ، یکی از مهمترین ویژگی های سوله های UM این است که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

 

ساخت سوله در بندرعباس

دوستدار محیط زیست

 یکی از نکات مهم در مورد سوله های UM سازگاری آنها با محیط به دلیل استفاده از ورق های گالوانیزه است.

 

انعطاف پذیری

انعطاف پذیری سوله های UM امکان تغییر آنها را در آینده فراهم کرده است. طراحی این سوله ها به دلیل سادگی از سرعت بالایی برخوردار است.

 

معایب و محدودیت ها

 با توجه به تمام مزایا و ویژگی های مثبتی که برای سوله های استاتیک یا UM خود ذکر کردیم ، باید گفت که این سوله ها معایب و محدودیت هایی نیز دارند.

 

سوله های UM بیشتر در ساخت کمپ های موقت استفاده می شود ، اما استفاده از این سوله ها به عنوان سوله و انبار صنعتی می تواند معایبی داشته باشد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

عدم تحمل بار سنگین برف

یکی دیگر از معایب سوره های UM این است که در مناطقی که برف زیاد است و بار برف زیاد است ، امکان نصب سوله های UM وجود نخواهد داشت.

 

ساخت سوله در بندرعباس

همانطور که اشاره کردیم این سوله ها مقاومت بالایی دارند اما اگر در منطقه ای شاهد بارش برف سنگین باشیم بار برف روی سوله افزایش می یابد و مقاومت سوله با چنین باری مواجه نمی شود.

 

اندازه دهانه سوله محدودیتی دارد

محدودیت دیگر سوله های UM هنگامی ایجاد می شود که نیاز به تعریف دهانه بزرگ برای ساخت سوله وجود دارد. بهترین راه برای ساخت سوله با دهانه های بزرگ استفاده از روش خرپایی است و برای مواردی که نیاز به دهانه های بزرگ است نمی توان از سوله یا یو بی خود استفاده کرد.

 

ظاهر قوسی و عدم امکان نصب جرثقیل های سقفی

محدودیت دیگر سوله های UM این است که قوس سوله از ابتدای پایه شروع می شود. از سوی دیگر ، عدم امکان نصب جرثقیل های سقفی در سوله های UM یکی از محدودیت های آن است.

 

احتمال سرقت

یکی دیگر از معایب سوله های UM این است که امکان برش ورق از خارج سوله وجود دارد و بنابراین ورود به آن آسان است و احتمال سرقت در این سوله ها زیاد است. آنها بعنوان انبار مورد استفاده قرار می گیرند زیرا خطر سرقت وجود دارد و محدودیت های زیادی وجود خواهد داشت.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-bandar-abbas/

ویژگیهای سوله های ubm

مقرون به صرفه بودن ساخت این سوله ها، بالا بودن مقاومت سازه و همچنین سرعت بالای انجام مراحل اجرای سازه های ubm جزو مزایای استفاده از سوله های خود ایستا محسوب می شوند.

ساخت سوله در بندرعباس

کیفیت بالا و سرعت اجرای مراحل ساخت

از دیگر ویژگی‌های انواع سوله های یو بی ام، کسب استانداردهای امنیتی به دلیل بالا بودن کیفیت ساخت این سازه می باشد. عدم استفاده از پیچ و مهره و یا جوشکاری برای اتصال اجزای سوله و همچنین عدم استفاده از ستون، خرپا و بتونه کاری در ساخت این سوله نقش موثری در بالا رفتن سرعت مراحل اجرای آن دارد.

ظاهر قوسی شکل

شکل قوسی سازه باعث بالا رفتن مقاومت آن در برابر حوادثی مانند آتش سوزی و یا زلزله و طوفان می شود. در سراسر دنیا از سیستم یو بی ام برای ساخت سوله هایی با کاربری های متفاوت استفاده می شود.

مقرون به صرفه بودن

همانطور که اشاره شد یکی از ویژگی‌های مهم سوله های یو بی ام مقرون به صرفه بودن آنها از لحاظ اقتصادی است.

ساخت سوله در بندرعباس

سازگاری با محیط زیست

 از نکات قابل توجه در مورد سوله های یو بی ام سازگاری آنها با محیط زیست به دلیل استفاده از ورق های گالوانیزه می باشد.

قابلیت انعطاف پذیری

قابلیت انعطاف پذیری در سوله های یو بی ام باعث شده که در آینده امکان تغییر در آنها وجود داشته باشد. طراحی این سوله ها به دلیل ساده بودن از سرعت بالایی برخوردار است.

معایب و محدودیتها

 با توجه به تمامی مزایا و ویژگی‌های مثبتی که برای سوله های خود ایستا یا یو بی ام بیان کردیم باید گفت که این سوله ها دارای معایب و محدودیت‌هایی نیز هستند.

بیشترین کاربرد سوله های ubm در زمینه ساخت کمپ های موقت می باشد، اما کاربرد این سوله ها به عنوان سوله های صنعتی و انبار می تواند معایبی داشته باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

عدم تحمل بار زیاد برف

از معایب دیگر سوره های یو بی ام این است که در مناطقی که بارش برف زیاد باشد و ممکن است بار برف زیاد شود، امکان نصب سوله های یو بی ام وجود نخواهد داشت.

ساخت سوله در بندرعباس

همانطور که اشاره کردیم این سوله ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند اما در صورتی که در یک منطقه شاهد بارش برف سنگین باشیم، بار برف بر سوله زیاد شده و مقاومت سوله جوابگوی چنین باری نخواهد بود.

وجود محدودیت در اندازه دهانه سوله

همچنین از دیگر محدودیت‌های سوله های یو بی ام زمانی به وجود می‌آید که نیاز به تعریف دهانه بزرگی برای ساخت سوله وجود داشته باشد. بهترین روش برای ساخت سوله های با دهانه بزرگ استفاده از روش خرپایی است و سوله های خود ایستا یا  ubm نمی‌توانند برای مواردی که نیاز به دهانه بزرگ دارند کاربردی داشته باشند.

ظاهر قوسی و عدم امکان نصب جرثقیل سقفی

از دیگر محدودیتهای سوله های یو بی ام شروع شدن قوس سوله از ابتدای پایه آن می باشد. از طرف دیگر عدم وجود امکان نصب جرثقیل سقفی در سوله های یو بی ام از جمله محدودیتهای آن محسوب می شود.

احتمال بروز سرقت

از دیگر معایب سوله های یو بی ام این است که از بیرون سوله امکان بریدن ورق های آن وجود دارد و به همین دلیل ورود به آن به راحتی انجام می شود و احتمال بروز سرقت در این سوله ها زیاد است به همین دلیل اگر قرار باشد از آنها به عنوان انبار استفاده شود با توجه به خطر بروز سرقت محدودیت های زیادی وجود خواهد داشت.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 13
:: بازدید هفته : 35
:: بازدید ماه : 35
:: بازدید سال : 223
:: بازدید کلی : 24077